perjantai 28. joulukuuta 2012

Alennusmyynnit.

Eilen lähdin extemporee kaverin kanssa alennusmyynneille Tampereelle ja siinä samalla käytiin sit elokuvissa. Rahaa palo taas ihan kivasti mutta löysin myös ihaniaihania juttuja!!!

Mä ite ainakin tykkäsin leffasta kovasti. Se oli hauska! Kannattaa mennä kattomaan. :) 

Tää on vaan fiilistely kuva mun huoneesta kun siivosin sen vihdoin! :D

Toppi / Cubus

Farkut / GinaTricot

Ostin elämäni ensimmäiset farkut GT:stä ja nää on ihanat! Vaikkakaan nää ei ollut alessa niin sain ne tavallaan halvemmalla koska mulla oli tonne lahjakortti ja käytin sitä sitten. 


Laukku / Cubus

Kengät / Skopunkten

Näää on NIIN ihanat että huhhu! Ei kylläkään alessa, mutta oli pakko ostaa kun näin nää! 


Tänään alko viikonloppu eikä mulla oo oikein kunnollisia suunnitelmia. Ehkä vähän biletystä kavereiden kanssa ja pitäis vihdoin ja viimein alottaa se kirjotuksiin valmistautuminen. Kirjat kyllä odottais mua että avaisin ne, mutta en tiedä mitä lukisin ja miten niin se tuottaa ongelmia. :D Mutta mä meen nyt tekemään jotain muuta joten hauskaa viikonloppua kaikille.

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti