sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Ostoksia

Moikkamoi! 

Ajattelin tulla kertomaan mun tän viikkosista ostoksista kun käväsin pikaisesti Tampereella yksi päivä. Tarkoitus oli ostaa kaverille synttärilahja ja mulle itelleni uudet farkut, mutta mukaan tarttui sitten vähän kaikkea kivaa muutakin.


Tällä hetkellä kolmos kausi menossa, mutta se vetelee ihan viimeisiään ja sitten siirryn neloskauteen. Mä oon niin koukussa tähän sarjaan ettei oo mitään rajaa. Joku muutama vuosi sitten en edes tiennyt tän sarjan olemassaolosta, mutta kiitos mun parhaankaverin, olen nyt koukussa.. Katsoin sinä kesänä kaikki kaudet läpi, jotta pääsin sarjaan kunnolla mukaan. Aina näitä silti vaan katsoo uudelleen ja uudelleen..


Nää farkut on jotain niin rakkautta. Mun farkkuehdot oli että niiden pitää olla farkun väriset, ja korkeavyötäröiset. Ja nää on just niitä molempia. Tosi pehmeet ja mukavat jalassa ja nää vähän venyykin. En ensin meinannut löytää farkkuja ja olin jo repiä hiukseni, kunnes menin Cubukseen ja rakkautta ensisilmäyksellä.



Tää oli vähän heräteostos Stadiumista. Ensinnäkin sen vuoksi, että mulla ei ole paljon tälläisiä paitoja ja toisekseen, koska se oli alennuksessa. Menin sovituskoppiin tää räikeä väri mun mukana. Ajattelin että se ei sopisi mulle, mutta tää on mun uus lempparipaita. Toi on edestä vähän tollanen lyhyempi ja takaa sitten pidempi. Rakkautta tämäkin.


Ostin mun ylioppilaslahjaksi saadulla lahjakortilla mun ihka ensimmäisen Guessin korun. Tälläsestä mä oon haaveillut jo pidemmän aikaa, mutta koska mulla ei ole ollut rahaa, on tämäkin sitten saanut odottaa. Nyt kun mulla oli Timanttisille lahjakortti niin käytin tilaisuuden hyväksi. Guessin korut oli muutenkin vielä 20% alennuksella! 



Mulla on päässäni tuhat ja yksi postaus ideaa, mutta ei tahdo löyty aikaa millään. 

ps. Aloitin maanantaina karkkilakon ja mä olen pysynyt siinä jo viikon! Huomenna lakkoon tulee osaksi myös muita herkkuja - haasteita haasteita..

- Emilia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti