perjantai 24. elokuuta 2012

Motivaatio pläjäys.

Hellurei! 

Viikko taas koulua mennyt ja kirjotukset lähestyy kovaa vauhtia. Pari päivää sitten sain luettua aika paljon, jostain tuli se mun kaipaama motivaatio. Muutenkin se päivä oli tosi kiva. Luin terveystietoo ainakin kaks tuntia ja tein hirveesti omia muistiinpanoja, toivottavasti jotain jäi edes päähän!! Lisäks mä luin tai harjottelin myös enkkua. Mulla on semmonen englannin valmennusopas jossa on myös kuus kuuntelu cd:tä ja ne on ihan niinkun normi kuunteluita ja harjottelen sit niide avulla kuunteluihin. Tein niistä yhden, sen ensimmäisen cd:n kuuntelun myös tuona päivänä ja voin sanoo jopa et se meni sillee tosi hyvin, verrattuna siihen miten mulla on ne koulussa menny. Tai sit se oli jotenkin helpompi kun se oli ensimmäisen levy.. ei voi tietää. 


Olin siis päättäny koulussa jo että ''tänään mä luen melkein koko illan kun pääsen kotiin''. Ja vihdoin mä onnistuin jossain! :) Söin vaan nopeesti jotain pientä välipalaa ja sit erakoiduin mun huoneeseen lukemaan. Olin myös päättänyt palkita itteni sillä, että kävisin vuokraamassa leffan illaks että voisin sitte myös vähä rentoutuakin. Ja se olikin ehkä se vaikein homma, nimittäin valita YKSI leffa. En ikinä onnistu siinä ja niin tälläkin kertaa mä vuokrasin kaks leffaa ja mulla meni sit koko ilta kun mä kattelin ne. Mutta ne oli kyllä hyviä ja jälkeenpäin oon tyytyväine et vuokrasin molemmat! Mulla oli myös vähä karkkia lukemisen ja leffailun ohella mutta en syöny niitä paljoo, onneks. Sain samalla myös liikuntaa kun kävin vuokraamassa ne leffat pyörällä.


Tänään olis taas tarkotus lukee vähän terveystietoo, koska mua alkaa jo pikkuhiljaa jännittää että mä en kerkeekkään lukeen tarpeeks, niin nyt jos joskus se lukeminen alkaa toden teolla. Ja kyllä, mä kerkeen myös tekemään muutakin kun lukemaan, koska tänäänkin mä oon jo käynyt lenkillä, tai no lenkki ja lenkki, mutta pyöräilin kouluun ja takaisin, niin ei oo semmosta paniikkia että pitäis keretä lenkille, kun oon sen homman jo tehnyt! :) Ens viikolla koulussa ois luvassa koulukuvaukset ja mulla ei oo sinne mitään vaatteita! Täytyis varmaan käydä vähän shoppailemassa. Ja mä haluan että tästä koulukuvasta tulee hyvä, koska tää kuva todennäkösesti roikkuu jonkin aikaa hyllyillä tms. Mutta nyt en kirjoita enempää vaan alan lukemaan! 

Hauskaa viikonloppua kaikille! Loppuun vielä muutama kuva :) 


Mun ite tekemä kuuntelun ''vastauslomake''. 





- Emilia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti