maanantai 3. syyskuuta 2012

Arjesta irti?

Moikka! 

On ollut taas aivan liian kiire, että olisin ehtinyt päivittämään tätä mun blogia. Nyt kuitenkin ajattelin hetkeks istua alas ja kirjoittaa vaan. Viime viikko oli aika kiireinen, kun oli kaikkia koulujuttuja ja kun kirjotuksetkin lähestyy kovaa vauhtia, niin niihin on tarvinnut lukea. 

Oltiin perjantaina seurakunnan porukan kanssa meidän leirikeskuksella viettämässä nuorteniltaa. Ilta suju hyvin. Ensin pelailtiin vähän futista ja ultimatea ja sitten lähdettiin soutelmaan parin kaverin kanssa. Tai yks meistä oikeestaan kalasti, mutta ei se sillä meidän soutureissulla saanut kalaa, kun taidettiin pitää vähän liian kovaa ääntä tyttöjen kans! :D Lauleltiin myös aika paljon sitten illasta ja siinäkin oli joku pienimuotonen hartaus. Oli kyllä mukava ilta ja näki muitakin kavereita pitkästä aikaa. 




Sit lauantaina mulla alko se kuuluisa viimeinen preppaus enkun yo-kokeisiin, nimittäin abikurssi Tampereella. Se kestää kolme viikonloppua aina lauantaisin ja sunnuntaisin klo 13-16. Aika nopeesti siellä mennään asioita eteenpäin, mutta oon toistaseks pysynyt aika hyvin mukana. Viikon päästä olis sit se ensimmäinen koitos, nimittäin viralliset enkun yo-kuuntelut! Jännittää aivan hullun lailla! Toivottavasti se menee hyvin. :) 

Nyt koulussa mulla on aika paljon töitä, kun ens viikolla on ton kuuntelun lisäks terveystiedon preli ja se nyt vähän stressaa kun tajusin jo että se on niin pian!! Täytyy vaan lukea sen minkä kerkee ja sit vaa yrittää parhaansa. Oon omasta mielestäni lukenu tosi paljon, mutta mitään ei oo sitte varmaan jäänykkään päähän! :D Huomenna meen taas pitämään puuhakerhoa niin siellä menee sit koko ilta.

Ja jee!! Tänään jatkui Salatut elämät, pitkän tauon jälkee! Onneks kattelin tän päiväsen jakson jo eilen, niin nyt mulla oli hetki aikaa kirjoitella tänne jotakin pikakuulumisia. Tänää alkaa myös Suomen huippumalli haussa, niin mä taidankin mennä tästä sitten kattelemaan sitä! :) 

Yritän kirjotella taas mahdollisimman pian! 

- Emilia :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti