tiistai 11. syyskuuta 2012

Jännitystä ilmassa.

Moikka! 

Tylsääkin tylsempi postaus varmaankin nyt tulossa. 

Vähän kuulumisia(ko) ? Kirjotukset on nyt sitte alkanut, tai no englannin kuuntelukoe oli eilen ja tänään sitten mulla oli terveystiedosta preli. Kuuntelu tuntu menevän tosi surkeesti, koska noh, en varmaa tajunnu hölkäsen pöläystäkää, mutta alustavien ja mun muistin perusteella monivalinnoista näyttäis tulevan 39/60 pistettä. Avoista en osaa sanoo mitää, koska tiiän vastanneeni ainakin kahteen väärin ja yhden jätin tyhjäks, joten... Ja avot oli muutenkin vähän vaikeemmat, koska ne tuli vaan kerran sieltä nauhalta. Kaikki piti siis kuulla heti, ja jos jotain meni ohi, niin ei saanut kuulla enää uudellee..

Prelissä tänään mulla oli vaan yks semmone aika varma vastaus, ja loput mun piti sitte yrittää miettiä mistä mä kirjottaisin. Lähdin luokasta heti kun se vaan oli mahdollista, koska no a) mua jänskätti noi kuunteluiden pisteet ja b) en vaan halunnut enää olla siellä koska en osannut vastata sen paremmin mihinkään. Eväät kerkesin syödä, ja lisääkin ois saanu olla, joten nyt tiiän ainakin mitä mä otan maanantaina enkun kirjotuksiin. Tää loppu jakso tulee oleen tosi rankka, koska noh, torstaiks meidän pitää kirjottaa ruotsista kirjotelma, enkusta pitää kirjoittaa aine, ens viikolla tosiaan noi kahdet kirjotukset ja ruotsin sanis ja mitähän muuta. Liikaa mun pään menoks koska toi enkku tulee tuottaa niin paljon hiustenlähtöö ettei vois uskookaan!

Ai niin ! Eilen yhden jutun kunniaks, mä ostin sitten itelleni uuden tietokoneen! Tää on aika hyvä, en oo ehtiny vielä tutustua oikein kaikkiin ominaisuuksiin mitä tää sisältää mutta lupaavalta näyttää ja tuntuu! :) Tänään illalla olis tarkotus taas mennä pitämään puuhakerhoa niille pikkusille 1-3luokkalaisille. Se on kivaa! 

Eipä mulla taida olla nyt muuta kirjotettavaa. Seuraava postaus tulee ehkäpä vasta sitten kirjotusten jälkeen eli ens viikon keskiviikon jälkee - ainakin yritän kirjottaa sen sillon! :) 

Ps. sori tää kuvaton postaus, en oo ehtinyt kulkeen kameran kanssa oikeen missään! :(

Hauskaa loppuviikkoo kaikille! 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti