sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Matkalla aikuisuuteen.

Moikka!

Viikonloppuna siis saavutin vihdoin ja viimein sen maagisen iän, olen nyt 18-vuotias! Se tunne ku sä et tajua että oot oikeesti nyt täysikänen ja voiettä. Juhlittiin mun synttäreitä semmosella pienellä kaveriporukalla. Suurin osa meidän lukiosta, mutta joukkueestakin ne tärkeimmät pääs tulee :) Oltiin meillä ja laulettiin alkuillasta singstaria ja sit ruvettin pelaan aliasta, joukkueina Hämeenkyrö vs. Tampere.. Arvakkaas ketkä voitti?? Hämeenkyrö tietenkin! Mulla oli ainakin ihan kivaa, vaikka alkuilta oli tosi tylsä ku aikataulut meni miten meni! :D Kiitos kuitenkin kaikille mukana olleille, teitte mun päivästä ikimuistosen <3




Kakuista suuri kiitos tädilleni ! :) 



Ja voi että, tiedättekö miten vaikeeta on puhaltaa 18 kynttilää kauheen paineen alla, kun kaverit on kamerat kädessä, ja juhlavieraita odottaa että saanko puhallettua kynttilät kerralla.. Enhän mä siinä onnistunut, mutta eipä se haittaa.. :D 



Kavereilta yllärikuvia kamerassa ! :)


Ehkäpä päivän tylsin kohta, kun sukulaisia oli vielä alhaalla niin jouduttiin majaileen mun huoneessa :(


Tampereen joukkue vauhdissa, kyseessä Alias, ja selitys vuorossa Suski.






Tässä kaikki lahjat, kiitos niistä! <3 Edelleen tosiaan odottelen täällä sitä miestä, vauvaa ja autoo :)

Kiitos kaikille vieraille, olette ihania :)



Ja sitten toisiin asioihin. Nyt olis ensimmäinen jakso aikalailla pulkas, vielä koeviikko edessä, mutta eipä se toivottavasti tuo kauheeta ressiä kun mullakin on vaan kaks koetta. Kirjotuksetkin on ohi tältä SYKSYLTÄ, niin ei tartte mihkään ylimääräsiinkään lukea. Täytyis vaa jaksaa panostaa täysillä nää kaks seuraavaa jaksoo, että tulis mahollisimman kivoja numeroita ja vois itekin olla tyytyväinen.. 

Eipä tässä muuta, oon niin poikki että taidan mennä pian nukkumaan!
Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille! :)

- Emilia :)

5 kommenttia:

  1. ooneks olkoon emppu rakas :) et sä ihan vie oo kummiskaan aikuinen ;) kaks vuotta aikaa olla teini ;D

    VastaaPoista
  2. haha ihana toi loppu, ''miestä, vauvaa ja autoo'' :D Hienot kakut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhaha, jep ! niitä mä odottelen :p Ja kiitos, mun täti teki ne :)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista