tiistai 25. syyskuuta 2012

Vapaapäivä nro 1

Moikka! 

Vietin tänään siis vapaapäivää, koska meillä on koulusta koeviikko ja mulla on vaan kaks koetta. Nukuin aamulla pitkään ja sit heräsin siihen kun äiti soitti että haluanko lähtee tampereelle kun mun pikkuveljellä on lääkäri. Hetken mietinnän jälkeen päätin lähteä mukaan, koska pääsin shoppailemaan. Löysinkin oikeestaan kaikki mitä mä halusin ostaa ja rahaakin meni ihan kivasti.. Pelasin myös wiillä yhtä ''peliä'' jonka ostin eilen kodin1:stä. Nyt vielä kuvina mun kaikki ostokset :)


Stadium 39,90

Pieces 12,95

Only 11,95

Cubus 29,90

Ihanat juoksuhousut, joita oon pitkään etsinyt!


Only 39,90
Löysin sen vihdosta viimein, talvitakki, jota oon etsinyt jo vaikka miten monta vuotta!!

SpiritStore 24,90

Cubus 14,90

Stadium 29,90


Ja tässä vielä kaikki ostokset. 

Ja vapaapäivän vietto jatkuu vielä Gleen seurassa, mutta sitä ennen Moderni Perhe ja BigBrother pääsee näytölle. Huomenna olis luvassa toinen vapaapäivä, taidan vihdosta viimein avata noi ruotsin kirjat, jotta kokeessakin selviää. Koska ilta meneekin sitten kokonaan apuohjaajakoulutuksessa.

- Emilia :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti