keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Kuvailuja.

Moikka!! 

Enkun kuuntelun pisteet sain mun opettajalta tietoon ja pisteitä tuli jopa hurjat 42/90 !! Oon niin onnellinen että se meni noinkin hyvin, niin nyt ei oo hirveen isot paineet siihen kirjalliseen osioon, vaikka kyllähän se jännittää tottakai. :)



Tänään on ollu aika stressaava päivä, koska huomiseks ois niin paljon hommaa, mitä mä en oo tehnyt. Sen sijaan otin kameran lenkkikaveriks ja menin kuvaileen. Oli kiva että tuli näinkin hyvä ilma kun aamulla ilma näytti vähän synkemmältä ja sato vaan vettä. Oon miettinyt tosi kauan että mistä mä oikein tekisin postauksia, mutta mun pää lyö ihan tyhjää enkä keksi oikein mitään, mutta höpöttelen sitten niitä näitä vaan vaikka omaks iloks.

Oon aina pitänyt tätä blogia vähän semmosena paikkana jonne tuun kirjottaa kaikki hyvät asiat, niin saan olla hetken murehtimatta niitä huonoja asioita, mitä jokasen elämästä varmaan löytyy. Nytkin viimepäivinä on tapahtunu niin paljon kaikkee että mun pää pyörii täynnä kysymysmerkkejä. Mutta ilosempiin asioihin! :) Tai no iloset ja iloset, mutta anteeks kun nyt tulee aika paljon postauksia noista kirjotuksista. Ne vaan aika paljon stressaa mua, mutta lupaan palkita itteni jotenkin sit kun kirjotukset on ohi tältä syksyltä. Enkun eteen mä oon tehnyt niin paljon työtä, että mä oikeesti toivoisin pääseväni siitä läpi - kaikki saa pitää maanantaina peukkuja pystyssä, silloin mä oon kirjottelemassa enkkua. 






Mutta nyt yritän selviytyä noista ylitsepääsemättömistä koulutehtävistä! 
Hauskaa loppuviikkoo kaikille! 

- Emilia :)

2 kommenttia: