lauantai 27. huhtikuuta 2013

Kuulumispostaus.

Moikkaamoii!

Taas on viikko vierähtäny. Ja paljon asioita tapahtunut. 

Jospa alotetaan viime viikonlopun sunnuntaista. Silloin oli mun serkun 2v synttärit. Menin sinne Samulin kanssa ja sit lähdin Saran kans ottaan kuvia kun oli niin kiva ilma. Ei kyllä oltu hirveen kauaa kun sit piti mennä jo kahville! :D 



Valmennuskurssi oli neljänä päivänä tällä viikolla, joista yhdellä kerralla meillä oli loppukoe. Se olis menny mulla hyvin, mutta koska vääristä vastauksista sai miinus pisteitä, niin se vähän rokotti mun pistesaldoo. Pääasia kuitenkin oli, että mä jäin pisteissä plussan puolelle ja nyt tiedän mihin mun pitää vielä enemmän keskittyä ens viikolla. 



Loppukoe päivänä mä pidin sitten lukemisesta tauon ja rentoudun itteni kans. Suuntasin sieltä suoraan eka shoppaileen koskariin ja siitä sitten prisman kautta kotiin. Jätskiä, namia, cosmo ja kotiin sängylle pötkötteleen. 


Eilen kävin myös pikasesti tontilla kattomassa että mitä sinne kuuluu ja oli siellä jo ihan erinäköstä mitä viimeks kun siellä olin. 


Tänään sitten menin juhliin iskälle mun pikkusiskon 8v synttäreitä <3 On se jo niin iso. Eka hain sen treeneistä, ja sitten huristeltiin hakeen mulle vähän leipomosta herkkuja ja sit iskälle. Oli ihana nähä kahen viikon tauon jälkeen ja en ois välttämättä halunnu ees lähtee kotiin, mutta koska huomenna oon lupautunu aamusta hommiin niin tulin sit kotiin. 







Nyt vielä lenkille, ja sitten takas pötköttelee ja huomenna on päivä uus.
Hauskaa viikonloppua kaikille!

- Emilia :)

2 kommenttia: