tiistai 16. huhtikuuta 2013

Moottorikelkkailua ja leipomista.

Moikka taas !

Viikonloppu iskällä oli kiva. Oli kiva nähä niitä pitkästä aikaa ja käytiin ideaparkissa ja sain uuden paidan. Sit ei oikeestaa muuta tehty, ku möllötettii sohvalla, käytiin saunassa ja katottiin telkkaa. Sunnuntaina mä tulin sit takas kotiin ja vielä illalla me mentiin äitin ja Samulin kanssa käymään tontilla. Hurjaa muutosta taas oli tapahtunut!! Ja näin jopa mun huoneen.. :


Siinä se siis on. Vähän haaleesti näkyy noi siniset viivat, mutta sen sisäpuolella. Hurjan pieneltä se näyttää ja kyllä tuntuukin tähän mun nykyseen huoneeseen verrattuna, toi on varmaan kaks kertaa pienempi. Mutta toivotaan että pääsen opiskelemaan niin ei mun tarvii raahata kaikkia tavaroita tonne. 

Sit mentiin Samulin kanssa ajelemaan moottorikelkalla tonne pelloille, vielä kun on lunta ja aika reippaasti siellä. Tosin mä en pystynyt olla kauheen kauan, kun mun varpaat oli ihan jääkylmät - ihmettelin miks, koska mulla oli kuitenkin villasukat jalassa. 







Sit kun tulin pois, niin Samuli jätti mut tollaseen hankeen... Noh, menin sisälle ja valitin äitille kuin mun jalat on jäässä. Mutta mun sukathan olikin ihan litimärät, koska mun saappaissa on reikä. Luulin että se reikä oli ihan pieni, mutta näemmä se olikin sitten vähän isompi ja saatto asialla olla myös se että mä menin tuolla polven korkusessa hangessa.....

Eilen sit näiden mun ihanien ''vapaapäivien'' lomassa leivoin itelleni sämpylöitä. Mullehan siis kun ei saa kaupasta ostettua muutakun muutamaa leipää. Leipominen suju hyvin ja sämpylöistä tuli hyviä! Illalla äiti teki mulle vielä muffinseja. 




Tänään mä sitten vihdoin sain herättyä suht ajoissa, että jää edes päivää jäljelle. Kävin juoksemassa ja oon lukenut ja tehnyt ruokaa ja kattonu telkkaa. Ja illalla on sit vielä puuhakerho. Nyt taidan mennä vielä lukemaan lisää jotta asiat jäis mun päähän. 

Hauskaa viikon jatkoo kaikille :) 

- Emilia :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti