tiistai 9. huhtikuuta 2013

Weekend

Moikka! 

Pitkästä aikaa kirjottelen taas, mutta ei tässä oo ooikein tapahtunu mitään ihmeempiä, paitsi tää mistä nyt kerron.



Oltiin siis viikonloppuna Jennin kanssa Espoossa mun serkkujen luona. Oli ihan sairaan kivaa nähä Jenniä pitkästä aikaa!! Ja oli meillä ainakin hauskaa :D Käytiin shoppailemassa pariin otteeseen ja sit lauantaina käytiin poikien kans leffassa kattomassa Rölli ja kultainen avain. Mä ainakin tykkäsin siitä, suosittelen kaikille lapsenmielisille ja miksei muillekin. :) Sit pelattiin pihassa säbää poikien kans, leikittiin monta kertaa piilosta, laulettiin singstaria ja pelattiin pleikalla ja lauantai-iltana pelattiin Terhin ja Samin kanssa Scrabblee ja mä ja Jenni voitettiin ihan ylivoimasesti ;)) 



Pääsykokeisiin valmennuskurssi alkaa torstaina ja mä oon vähän jäänyt mun lukuaikataulusta, kun oon ollu viime aikoina vaan ihan tajuttoman väsynyt vaikka onkin ollu aurikoisempia päiviä ja yleensä oon sillon pirteempi. En vaan millään jaksais ikinä herätä ja sit se herääminen venyy sinne puoleen päivään asti, eikä oo enää päivääkään jäljellä kauheesti...

Nomutta, nyt vielä tähän loppuun kuvia viikonlopulta. 

- Emilia :) 












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti