keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Räjähdysvaara!

ÄÄ,

kiukkuragepostaus

mutta on ihan pakko päästä kirjottamaan johonkin. Nimittäin mun puhelin sekos. Se koko ajan näyttää että muisti olis täynnä, mutta mitään en halua sieltä poistaa kun facebook ja whatsappi on pakollisia, eikä niitä saa siirrettyä muistikortille. Toisekseen, mun puhelimeen on tullu kaikki kuvat täältä mun blogista (?!) ja muutama kuva koneeltakin, joten niitä siellä on EIKÄ NIITÄ SAA POISTETTUA. Mitä hittoo. En tiiä mitä mun pitäis tehä, ni ''poistin'' kaikki tiedostot sieltä ja nyt toi puhelin on niinku olis uutena kaupasta ostanu. Ei mitään mun vanhoja sovelluksia mutta ne hemmetin kuvat on siellä mitkä sieltä ainoostaan halusin pois. Muistikorttiakaan toi paska ei enää hyväksy. Näyttää vaa et ''muistikortti poistettu odottamattomasti'' sit lukee että ''mediaa suoritetaan'' ja sit on niinku ei mitää olis tapahtunutkaan. 

kuva google.fi


Ei siinä mitään. Sain nyt ladattua tohon facebookin ja whatsappin takas (<3) mutta silti mua kyrpii, ku kaikki lähti. PASKA PUHELIN.

Enkä voi ees mennä purkaa tätä kiukkua salille kun tänään kävin hieronnassa. Hemmetti. 

2 kommenttia:

  1. Tämän takia käytän tietojen tallennusta google-
    tiliin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin anteeks mitä? En tajua mitää ja miksei ne oo aiemmi siirtyny!

      Poista