perjantai 12. huhtikuuta 2013

Sit and relax !

Moikkamoii!

Ajattelin pikasesti tulla kertoileen vähän kuulumisia, koska lähden viikonlopuks iskälle, niin en siellä kerkee postaileen. 

Valmennuskurssi alko siis eilen ja tänään oli heti toinen kerta, ja musta tuntuu jopa että mä oon oppinut jotain! Ainakin sen että ''p<.05'' XD. Muutenkin tuntuu että siellä kurssilla kaikki asiat aukee paaaljon paljon paremmin mitä täällä kotona kun oon lukenu ite. Meitä on joku 40 yhteensä siellä kurssilla ja välillä sielä ky semmonen pulina että huhhu. Me siis käydään läpi tota meidän pääsykoekirjaa ja tehdään aina tehtäviä välissä. Pistareita saattaa olla sit edellisen kerran asioista, mutta niistä jää se tieto vaan itelle et miten hyvin on oppinut. 

Sit eilen mä olin kampaajalla toisen kerran elämässäni!! Ja voi kun oli ihanaa, ja sain ihanat hiukset <3 Näitä siis vähän tummennettiin juuresta ja vaalennettiin latvasta, mutta tuosta kuvasta sitä ei näy, kun nää on nyt kiharalla. :) 



Nyt mä meen vielä lukemaan ja tänään meen pitkästä aikaa salille. Oon pitänyt nyt pari lepopäivää, tai oikeestaan vapaapäivää, koska mun motivaatio treenamisen suhteen on ollu ihan nollassa kun oon ollu ihan rättipoikkipuhki väsynyt. Mutta jos sitä tänää jaksais taas treenata täysillä :) 

Eimullamuuta. Hauskaa viikonloppua kaikille!

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti