tiistai 6. elokuuta 2013

Elämäni tärkein


Halusin tylsän illan kunniaks tehdä tälläisen postauksen mun kummipojasta. Se on mulle yks mun elämäni tärkeimmistä ihmisistä. Musta tuli siis kummitäti vähän reilu 5vuotta sitten, virallisesti 4vuotta sitten kun pääsin ripille. Sisulla on myös kaksoisveli, Jalo, jonka varmaan monet tieskin. Sisu ei oo ikinä ollu mitenkään valokuvauksellinen että se tulis ite kuviin, vaan yleensä se lähtee pakoon. Jalo taas tekee puolestaan kaikenmaailman irvistyksiä, mutta kyllä Sisustakin ne muutamat harvat kuvat sitten onnistuu.



Nää kuvat on tosi satunnaisessa järjestyksessä kun en jaksanut niitä sitten sen enempää alkaa järjesteleen, enkä oikein ees muista milloin mikäkin kuva on otettu, kun mulla on vaihtunut kone niin otin noita vanhempia kuvia sieltä ja ne oli ihan epäjärjestyksessä. Sisu on aina ollu mun mielestä aika rauhallinen pikku poika. Mä en tahdo että se kasvaa ollenkaan isoksi, mun mielestä se on jo nyt hurjan iso. Vasta mä muistan kun lauloin sen ristiäisissä - onko niistäkin muka jo 5vuotta!! 



Mä haluaisin että mun ja Sisun välit tulis oleen aina tosi läheiset ja siks mä yritänkin viettää sen kanssa mahdollisimman paljon aikaa - mitä nyt tän välimatkan takia ei hirveesti voi viettää. Onneks hän kuitenkin asuu Suomessa eikä ulkomailla, eikä Espooseen loppujen lopuks oo niin hirveen pitkä matka - nyt kun mulla on oma autokin. En mä oikein tiiä mitä mä kirjottaisin. Nauttikaa nyt kuvista (jotka osa on tooosi epäselviä - pahoittelut niistä!) 

- Emilia :)












1 kommentti:

  1. voi hyvänen aika!Pitäskin kattella poikien vauvakuvia, on siitä aikaa!! T. poikien äippä

    VastaaPoista