lauantai 17. elokuuta 2013

Kulunut viikko

Moikka kaikille! 

En oo kirjotellut nyt viikkoon, kun ei oo tapahtunut paljon mitään tavallisesta poikkeavaa. Viimenen lomaviikko mulla pyörähti käyntiin maanantaina ja enää tää ja huominen jäljellä. Maanantaina mä meen kirjoittamaan mun työsopimuksen ja keskiviikkona pitäis sitten olla jo ensimmäinen työvuoro - kuin jännää! 

Kuluneella viikolla mä en oo tehny oikeestaan mitään kummallista. Ostin uuden puhelimen, samsung galaxy s2 plussan ja se on osottautunut hyväks puhelimeks. ;) Sit mä oon vaan löhönny, ja käyny lenkillä ja salilla ja semmosta tavallista arkee. Nyt vähän kuvina vielä mitä mun viikkoon on mahtunut..








Eipä mulla sitten muuta tällä kertaa! Hauskaa viikonlopun jatkoja kaikille ja tsemppiä kouluihin ja töihin ja missä ikinä oottekin! 

- Emilia :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti