lauantai 22. helmikuuta 2014

Jotain uutta?!

Moikka! 


Mä kävin noin kuukausi sitten näöntarkastuksessa, kun musta tuntui että en näe mun laseilla tarkasti kaikkea. Näkö oli huonontunut, mutta ei onneks hirveen paljon. Valitsin uudet, IHANAT silmälasit. Toimitusajaksi luvattiin kaksi viikkoa. Siitä asti mä olen odottanut näitä kuin kuuta nousevaa. Vasta eilen kumminkin sain tekstiviestin, että mun lasit on noudettavissa. Mä lähdin samantien töiden jälkeen hakemaan niitä. Ja en muistanutkaan enää miten ihanat nää on. Maailma näyttää taas paljon kirkkaammalta, hahah! 


Tässä vertailuna vielä, miten erilaisemmat lasit mä valitsin tällä kertaa. Mä en osaa sanoa kummat mulle sopii paremmin. Mä toisaalta olisin halunnu pysyä tutussa ja turvallisessa, eli kapeammassa mallissa. Mutta taas toisaalta mä halusin uutta ja vähän isompaa kehystä. Nää on kumminkin just ehkä parhaat ja löysinkin ne heti ekasta liikkeestä, kun viimeks sain etsiä tosi kauan sopivia! Ei kaduta yhtään, ja näitä kelpaa kyllä pitää silmillä.

Nyt mä siirryn kumminkin viikonlopun viettoon. Mulla on nyt töistä tän päivän lisäksi neljä vapaata ennenkun meen seuraavan kerran töihin ja luvassa on ainakin yks tosi jännä juttu josta kuulette tiistaina tai viimeistään keskiviikkona! Mutta siihen asti moimoi :) 



4 kommenttia: