torstai 13. helmikuuta 2014

Hömppää

Moikka! 

Ensimmäiseksi, anteeks kun en oo kirjoitellut vähään aikaan. Oon ollut hirveän laiska oikeestaan joka asian suhteen. Ei oo ollut oikein mitään mistä postata, paitsi sain kommentin että olis kiva kuulla enemmän mun allergioista, mutta mä en oo vielä päättänyt miten sen toteutan! Mutta kiitos postausideasta, se on tulossa kyllä! :) 

Mä oon käynyt pariin otteeseenkin shoppailemassa, mutta oon ollut niin laiska kuvaamisen kanssa, että ostoksista ette saa kuvia. Oon uusinut mun treenivaatteet ja sainkin siitä lisämotivaatiota treenaamiseen. Vielä kun saisin uudet juoksulenkkarit niin johan lähtis juoksu rullaamaan (vaikka ei se varmaan pidä paikkaansa muutakun ensimmäisen viikon!). Oon ostanut myös yhden hameen sekä vihdoin kameraan kaukolaukaisimen, joten itteni kuvaaminen onnistuu helpommin.



Tänään olin koululla kattelemassa penkkareita ja huomenna olis tarkotus mennä kattomaan ala-asteelle vanhojen tansseja. Moni kaveri saa huomenna pukeutua prinsessaks ja oon ihan kade, koska mäkin haluaisin! Meen kattomaan kauniita naisia ja myös mun pikkuveljeä ja niiden luokkia, jotka tanssii vanhojen kanssa yhden tanssin, joka on muodostunut perinteeks. Huomenna on myös ystävänpäivä, mutta koska mun ystävillä on muita suunnitelmia (mm. wanhat ja abiristeily) niin mä tyydyn siihen, että saan viettää niiden kanssa aikaa myöhemmin. Mahdollisesti näen illalla kuitenkin mun parastakaveria joka tulee Hämeenkyröön! <3 

Loppuun vielä muutamat kuvat tältä päivältä. 

- Emilia 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti