tiistai 25. helmikuuta 2014

SE salaisuus!

Moikka! 

Lupailin tulla kirjottelemaan siitä jännästä asiasta mikä tapahtui tänään.

Mä olin jo pitkään pohtinut tätä asiaa, mutta aina päädyin siihen tulokseen, etten voi tehdä sitä allergioiden takia. Kuitenkin kun olin taas antanut asian hetken aikaa olla, mun halu kasvo vaan koko ajan suuremmaksi ja aloinkin selaamaan nettiä, että aiheuttaako se allergiareaktioita. Laitoin sähköpostia suuntaan jos toiseen ja kävin testauttamassa sen. Noin kuukausi sitten astelin mun kaverin kanssa liikkeeseen varamaan aikaa. Ja tässä se nyt on <3


Mua jännitti aivan törkeenä. Olin lukenut netistä miten paljon tatuoinnin ottaminen sattuu/ei satu ja pelkäsin sitä - mutta turhaan. Ainakaan mua ei sattunut hirveästi, paitsi kun tuota ristiä ''väritettiin''. Se tuntu vähän ikävältä. Muuten se kipu oli vähän semmosta kun joku olis koko ajan nipistänyt. Mä oon niin rakastunut tuohon! Ja mitä siihen jälki tatuointikuumeeseen tulee, niin voin luvata että tää ei oo jäämässä mun viimeiseksi. ;) 



2 kommenttia: