sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Itsenäisyyspäivä!

Moikka!

Meillä juhlittiin koulussa itsenäisyyspäivää perjantaina pienen juhlan muodossa. Me esiinnyttiin siellä koulun kuoron kanssa. Mulla oli ensin ihan kamala vaatekriisi, kun ajattelin että en tahdo laittaa mitään liian juhlavaa, mutta en haluaisi myöskään olla liian tavallisissa vaatteissa. Lopulta olin kyllä ihan tyytyväinen mun asuvalintaan.


Mä en mitenkään erityisesti juhli itsenäisyyspäivää. Tiedän kyllä, miksi sitä juhlitaan, mutta en vain koe omakseni katsoa esim. tuntematonta sotilasta tai linnan juhlia.

Tasan kaksi vuotta sitten mä juhlin, mutta vähän eri tarkoituksesta. Sillä silloin oli mun ylioppilasjuhlat. Halusin vielä muistella vähän juhlia, kun yksi päivä tällä viikolla eksyin selailemaan vanhoja kuvia. 



Kello on taas ihan liikaa kun mä kirjoittelen.. Mulla on mielessäni muutama aihe, mistä mä voisin tulla tänne kirjoittelemaan, mutta tällä hetkellä kuvituksena on joko vanhoja kuvia, tai huonolaatuisia puhelimen kuvia, sillä mulla ei ole mun järjestelmäkameraa Turussa mukana. Ensi viikolla mulla alkaa neljän viikon (!) joululoma, ja lupaan että sinä aikana napsin kuvia ja postailen tänne enemmän, kun ei ole koulukiireitä tai muitakaan. Joululomalle sattuu hyvin itse jouluaatto, josta varmasti on jotain sanottavaa. Uusivuosi tuo mukanaan myös yleensä kivaa tapahtumaa. Lisäksi pari yllätys juttuakin mahtuu mun lomaani. Toivottavasti mun lomasta tulee huippu! 

- Emilia 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti