keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Paluu joulukuun kunniaksi!

Moikka! 

Mä en oikein tiedä, mistä mä aloittaisin. Mulla on ollut tietosesti taukoa tästä blogista - ensinnäkään ei ole oikein ollut mitään mistä kirjoittaa ja toisekseen mulla ei kyllä ole ollut hirveästi aikaakaan. Viimesin postaus kertoo mun HCR-reissusta, joka oli noin puoli vuotta sitten. Siinä ajassa on ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä. Kesäloma meni hurjan äkkiä. Näin kavereita ja sukulaisia. Oli rippijuhlia, synttäreitä, häät, festareita sekä töitä ja vapaa-aikaa sopivasti. Tuon puolen vuoden aikana oli myös mun synttärit ja nyt ikää mittarissa on 21 vuotta. 


Mun toinen kouluvuosi alkoi syksyllä ja kohta mulla on enää puolitoista vuotta jäljellä, kunnes mä valmistun. Tää puolivuotta on mennyt tosi nopeesti. Sain uuden kämppiksen, jonka kanssa on mennyt tosi hyvin, oon saanut uusia kavereita sekä ystäviä uusista opiskelijoista, jotka aloitti täällä syksyllä. Meillä on mun mielestä mahtava asuntolaporukka tällä hetkellä ja musta on ihan jees asua täällä, vaikka oma kämppä houkuttais tosi paljon. Koulu kyllä silti edelleen stressaa mua. Meillä just muutama viikko sitten loppu meidän työssäoppiminen, jonka mä suoritin Tampereella seurakunnassa. Se meni kuitenkin tosi hyvin, onneksi! Kouluun paluu työssäoppimisen jälkeen on ollut hieman hankalaa. Opiskelumotivaatio on kadoksissa mutta toivon, että viimeistään joululoman jälkeen se palaisi takaisin. 

Nyt kuitenkin yritän taas kirjoitella vähän enemmän ja useammin. Jääköön tämä ensimmäinen vähän lyhyemmäksi, mutta lupaan ainakin yrittää muistaa kirjoittaa tänne! Toivottavasti teitä lukijoita olisi vielä jonkin verran jäljellä, ja uudet ovat myös tervetulleita. 

- Emilia 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti