maanantai 7. tammikuuta 2013

Herkkulakko, Day 1

Oon niin ylpee itestäni että oon pystyny olla EDES päivän ilman mitään herkkuja. Vaikka kuinka on tehnyt mieli herkkuja, oon pystyny ohittaa sen makeen himon jollakin konstilla. Tänään on muutenkin ollut ihan kiva päivä. Oltiin kaverin kanssa salilla spinning tunnilla, ja se oli samalla jotain niin ihanaa ja kamalaa! :D Mutta ainakin se tuntu jossain niin oon siis tehnyt jotakin oikein. Sen jälkee mentiin vielä hetkeks salille, vaikkakin mun jalat oli ihan spagettia ton tunnin jälkeen. Kävelin ja hetken juoksin juoksumatolla ja huomasin että jaksoin juosta paljon paremmin mitä esim ennen kun oon tuolla käynyt!! Hyvä minä! :) 




Tänään oon tehnyt myös jotain koulun eteen, tein ekan ruotsin yo-harjotus kuuntelun kotona. Meni ihan ok:sti, mutta en jaksa keskittyä kotona niin kauaa mitä se kuuntelu oikeesti kestäis niin se vähän menee sit huonommin sen takia. Huomenna on taas lyhyt päivä koulussa ja kotiin pääsen yhdeltä, jee! Sit varmaan yritän tehdä vähän koulujuttuja. Kiva motivaatio ja hyvä fiilis, tästä mä tykkään! :) 

Hauskaa viikkoa kaikille! 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti