lauantai 19. tammikuuta 2013

It's training day !

Moikka vaan kaikille! 

Ajattelin nopeesti tulla vaan päivittään vähän mun kuulumisia ja muutaman kivan kuvan jotka nappasin ennenkun lähdin salille! :D Olin siis tänään aamulla Teijan kanssa salilla, tai no mä olin BodyPump tunnilla ja voin kertoa että mun reidet on kipeet ! Ei kylläkään enää niin paljoa mitä aamusta, koska venyttelin, mutta kyllä vielä tuntuu että on treenattu. Tän illan suunnitelmista mulla ei oo harmainta aavistustakaan. Haluaisin pitää leffaillan ja kattella leffoja ja vähän ehkä syödä jotain herkkuja, mutta sen näkee sitten. Koulumaailmaankin voisin syventyä, kun tätä päivää näyttää olevan jäljellä vielä vaikka miten paljon. Mutta rentoutua aion, se on sata varma. Eipä mulla oikeestaan muuta, hauskaa viikonlopun jatkoo! 

- Emilia :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti