tiistai 22. tammikuuta 2013

Viimesiä viedään.

Moikkamoiiii! 

Tänään pyörähti sitten käyntiin viimenen kunnollinen kouluviikko, ens viikolla on koeviikko = prelejä ja sit alkaa kuuntelut lukuloma. Ja pian on penkkarit ja abiristely!! Wuhuu.. Sitä ennen pitäis vielä pikkusen jaksaa painaa duunia, vaikka mä oon ainakin ihan kypsä tohon koulunkäyntiin. Välillä mun motivaatio on kyllä ihan huippuluokkaa, mutta se on sitä vaan hetken. Sit kun se katoo, se katoo myös pitkäks aikaa. Pitäis vaa silti ottaa itteään niskasta kiinni ja jaksaa tehdä kouluhommia. Viimenen viikko ja ainakin mulle se tuottaa niin paljon harmaita hiuksia. On tekemättömiä äikän töitä ja venäjästä vielä muutama testi. Oma ehtosesti pitäis tehdä vielä paaljonpaljon kuuntelu harjotuksia, mihin mun keskittymiskyky ei todellakaan riitä, ja paljon muitakin harjotuksia. Olis vielä monta kirjaa luettavana, mutta en mä kerkiä! Okei, ehkä mun pitäis karsia kaikki ylimääräset ei pakolliset menot vähän pienemmäks osaks mun elämää tällä hetkellä ja yrittää edes keskittyä kouluun.. Tuntuu vaan että joka puolelta kuuluu että ''tämä asia on tärkeä kirjotuksissa'' ''tässä vielä muutama hyvä moniste kirjoituksia varten, lue se''... Tiedän, että opettajat haluaa vaan että me menestyttäisiin, mutta henkilökohtasesti mua se alkaa jo ihan ahdistamaan. APUA. 


Jotain hyvääkin tähän päivään kuitenkin kuulu. Olin salilla RPV-jumpassa ja spinning tunnilla. Vatsalihakset ainakin on pikkusen kovilla mutta tuo spinning ei enää todellakaan tunnu niin rankalta mitä se oli ensimmäisellä tunnilla. Ehkä mun kunto tästä pikkuhiljaa alkaa parantumaan, ja voin käydä rankemmilla tunneilla jotta se kehittyisi lisää. ;) Hiihdin myös viikonloppuna ensimmäisen kerran tänä talvena ja voin sanoo että mun mielestä se oli kivaa! Aion mennä toistekin, jos vaan löydä jostain aikaa.. 


Nyt kuitenkin taitaa olla viisainta mennä nukkumaan, sillä huomenna on edessä taas rankka koulupäivä... Ei ajallisesti eikä fyysisesti vaan henkisesti mulle! :D 

Hauskaa viikkoo kaikille, ja ABIT, koittakaa jaksaa :) 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti