perjantai 11. tammikuuta 2013

Liikuntaa ja opiskelua.

Moikka kaikille! 

Mä oon ollut jo tän viikon karkkilakossa, vaikka mieli on tehnyt karkkia jo kahtena päivänä. Oon ollu kuitenkin vahva ja selättänyt sen karkin himon jotenkin muuten. Oon myös tällä viikolla liikkunut joka päivä ainakin vähäsen. Eilen olin salilla BodyCombatissa ekaa kertaa. Se oli ihan huippukivaa, kannattaa kokeilla jos on mahollisuus. :) 







Koulu on myös ollut aika isossa osassa tällä viikolla koska jostain ihmeen kolosta mä löysin motivaation ja oon ollut kirjastossakin lukemassa yo-kirjotuksiin jotka on jo ihan pian, APUA. Tänään me koulun jälkeen jäätiin suunnittelemaan vielä viimeisiä abi touhuja ja kohta toivottavasti kaikki ois valmista, jee! 



Viikonlopun suunnitelmiin kuuluu se että mä lähden nyt ihan kohta mun iskälle. Mitään muuta en tiedä muutakun että mun pitäis huomenna päästä käymään ideparkissa vähän ostoksilla ja muuten taidankin sitten vaan olla ja tottakai mä otan koulukirjojakin mukaan niin niitä sitten lueskelen.. 

Mutta tää oli nyt taas vähän tämmönen pikakuulumis postaus joten hauskaa viikonloppua kaikille! 
ps. joo kuvat on pieniä koska puhelinlaatu -.-

- Emilia :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti