torstai 17. tammikuuta 2013

Pikakuulumiset.

Viikko on taas hurahtanu tosi nopeesti, sillä huomenna on jo perjantai. Ja mitä mä oon saanut aikaseks.. En oikeestaan yhtään mitään. Koulumotivaatio katos yhtä nopeesti kun se tulikin, mutta hammasta purren oon kuitenkin saanu hommia hoidettua, vähän laiskanlaisesti vaan. Koulua jäljellä siis enää huimat 6 päivää + koeviikko + kirjotukset ja muut hässäkät, mutta loppumetreillä mennään.



Tiistaina meillä jatku ''joulutauon'' jälkeen taas puuhakerho, mutta paikalla oli aika vähänlaisesti lapsia. Pelailtiin lautapelejä ja suunniteltiin mitä tehtäis jatkossa. Ääntä meidän kerhosta ei ainakaan puutu, siellä ei saa hetkeäkään omille ajatuksille. :D





Salilla on tullu käytyä ja nyt mulla on takana eka Cardiospinning tunti. Se oli hirmu kivaa ja raskasta samaan aikaan. 55minuuttia armotonta polkemista, spurtteja, ''ylämäkiä'' yms. Ainakin jaloissa tuntu ja toivotavasti ne ei oo hirveen kipeet huomenna että pääsen käveleen !

Koulun jälkeen oli myös ihan äärettömän kaunista, mutta mä olin laiska enkä jaksanut olla kauaa pihalla koska siellä oli KYLMÄ! Kävin kuitenkin nappasemassa muutaman kuvan ennenkun aurinko ihan kokonaan laski.

Öh, vähän takkuaa tää kirjottaminen, koska moni asia painaa päälle tällä hetkellä...

Mutta hauskat viikonloput kaikille ! 

- Emilia :)


2 kommenttia:

  1. Olipas ihania kuvia ja kiva juttu!! Kohta se koulu loppuu...ja sitten alat säästään rahaa Lontoon matkaan, vai hä?! t.terhi-tätsy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voaa kiva kiitos kommentista! Juuu säästäminen on jo aloitettu! ;)

      Poista