sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Mieti mitä teet, ja tartu toimeen!

Uusi vuosi ja uudet tavoitteet. Koska mun herkkulakko kusas heti vuoden alussa, alotan sen uudelleen nyt huomenna kun koulu alkaa. En taho syyä mitää herkkuja (karkit, sipsit, keksit ym). Yritän olla niin kauan lakossa kun pystyn. 

kuva täältä


Mulla alko myös omassa elämässä ns uus alku. Lopetin cheerleadingin, koska mun aika ei nyt enää yksinkertasesti riitä kirjotuksien ja pääsykokeiden keskellä, harmi vaan :( Nyt mulla ei oo muuta harrastusta kun salilla käynti ja voinkin alkaa käydä siellä nyt sitten vähän enemmän kun ennen. Vähän mua kyllä houkuttais alottaa taas jalkapallo, mutta empä tiedä.. Aika näyttää. 

Koulun suhteen YRITÄN panostaa. Enää muutama hassu viikko jäljellä, jonka jälkeen alkaa lukuloma ja sitten kirjotukset. Jonka jälkeen alkaa valmistautuminen pääsykokeisiin. Motivaatio huitelee vaan aika nollissa tällä hetkellä koulun suhteen. Tekemättömiä tehtäviä ym hauskaa. Vaikka mun lukujärjestys onkin aika tyhjä niin tuntuu että ei vaa silti jaksa mitään koulua. 


Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille! 

ps. Mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta?

- Emilia :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti