sunnuntai 6. tammikuuta 2013

UusiAlku 2013

Okei, ensinnäkin pakko sanoa että AIVAN MIELETTÖMÄN PARAS PÄIVÄ ! <3 Joo.. Olin siis Lempäälässä UusiAlku tapahtumassa muutaman kaverin kanssa. Tapahtuma alko klo 12 päivällä ja päätty illalla huikeeseen messuun. Tapahtuman koko paras ja pitkään odotettu juttu, LZ7 oli kyllä odottamisen arvonen. En tiiä mitä mä tästä edes höpöttäisin. Ehkä kuvat saa kertoo puolestaan kun niitä kumminkin otin ja paljon, mutta vaan muutama onnistu :DD (Niinhän se aina menee) 

Näin myös kahta kaveria piiiiiitkästä aikaa! Mun ihka ensimmäistä parasta ystävää ja sen siskoa. Oli kyllä huippua ja toivottavasti nähtäis jatkossa vähän useemmin! ;) 








<3 !!!!



Ei edes kuvat ehkä kerro sitä fiilistä mikä meillä eilen oli Marin ja Paulan kanssa. AAAW <3 VappuGospel on sitte seuraava tapahtuma missä noi ois taas esiintymässä joten me ollaan myös siellä! 

Kirjottelen illalla lisää ! Hauskaa päivää kaikille! 

- Emilia :)



2 kommenttia:

  1. Voi saanko kysyä asutko pirkanmaalla? :) lempäälä on nimittäin ihan mun naapurikunta ja käyn lukiota siellä :) ja voi että oot tositosi kaunis!

    http://mmilya.blogspot.fi <- Saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi tottakai saa kysyä! Ja joo asun mä, Hämeenkyrössä. :) Ja voikiitos. Käyn kurkkaamassa.

      Poista