maanantai 28. tammikuuta 2013

Last schoolday !

Moikka vaan! 

Viime perjantaina oli siis viimenen lukion normaali päivä. Sen kunniaks me abit pukeuduttiin prinsessoiks ja prinsseiks, vai mitä ne nyt sitten oli. Ei se muuten eronnut normaali koulupäivästä oikeen mitenkään muuten. Nyt meillä alko tänään koeviikko joka tarkoittaa meillä abeillä prelejä ja ens viikolla onkin sitten jo vuorossa tän kevään ekat kirjotukset, nimittäin äikän tekstitaidon koe. Vähän jännittää että osaanko, mutta yritän olla turhaan stressaamatta. Huomenna mulla on vapaapäivä, koska mulla on jäljellä enää kaks preliä. Tarkotuksena ois lukee, mutta luulen että se menee siihen että mä teen jotain ihan muuta. 





Perjantaina oltiin myös jousiammunta-reissulla Tampereella srk-porukan kanssa. Aluks mua vähän pelotti, että osaanko mä, mutta hyvin se sitten suju loppujen lopuks. Ainakin meillä oli hauska ilta kavereiden kanssa. Lauantaina me juhlittiin sitten Janikaa... ..eikä siitä sen enempää! XD 




Mutta hauskaa viikkoo kaikille! Mä alan pian nukkumaan! Hyvää yötä!

- Emilia :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti