maanantai 14. tammikuuta 2013

Yrittänyttä ei laiteta.

Moikkamoi! 

Mä en enää kestänyt olla ilman karkkia, koska eilen meidän keittiön pöydällä oli karkkipussi, joka oli yks mun lemppareista. Ja mä avasin sen.... Sinne meni karkkilakko, mutta olin viikon ilman karkkia. Nyt yritän alottaa sen uudelleen, ja jos en onnistu niin teen sitten niin että pidän kerran viikossa karkkipäivä - yritän silti. 



Olin siis viikonlopun mun iskän luona ja lauantaina me käytiin ideaparkissa. Mä shoppailin mun pikkusiskon kanssa kun iskä meni mun isoveljen kanssa. Ei oltu kauaa, mutta ehdin hakea sen mitä meninkin hakemaan, nimittäin sykemittaria! Kyllä nyt kelpaa reenata kun on jotain mistä voi seurata.. Löysin myös vahingossa ihan sairaan ihanan paidan jollasta oon vähän ettinytkin. Kierrettiin myös kattelemassa leluja melkein kaikissa lelukaupoissa ideaparkissa. Sit ku lähettiin takas iskältä käytiin ikean kautta hakemassa mulle tommonen kenkäkaappi/hylly, en tiiä oikeen mikskä toi luokitellaa. Eilen sitten kokosin sen melkein ite alusta loppuun. Meinas kyllä hermo mennä välillä ku ruuvasin vääriä osia vääriin paikkoihin sun muuta hauskaa.. :D 








Tunsin myös eilen itteni aika tyhmäks kun olin kahdella tietokoneella samaan aikaan, koska halusin muutaman kuvan mun vanhalta tietokoneelta. Mutta tajusin että sehän on ikuisuus projekti alkaa siirtämään ne sieltä tähän uuteen koneeseen joten otin vaan ne mitä just tarvin ja myöhemmin otan sit loput. Tein myös vähän kahen kaverin synttärilahjoja eilen. Vaikka oonkin tosi surkee lahjojen ostamisessa/keksimisessä niin haluan aina antaa silti jotain niille parhaimmille kavereille - vaikka ne ei mitään haluaiskaan. Siihen menikin sitten suurin osa mun illasta eilen ettei oikeen jääny aikaa millekkään muulle. 

Nyt alko taas uus viikko ja enään 9 kokonaista kunnollista koulupäivää ja sit alkaa koeviikko ja tentit ja kirjotukset ja  vaikka mitä. Penkkaritkin on ihan pian! JEE. Mutta vielä on ihan hirveenä kouluhommaa, sanakokeista esseekirjotuksiin - entiiä millä oikein kerkeen, mutta eiköhän sitä aikaa aina jostain löydy..

Lopuks vielä muutama kuva sykemittarista ja vähän muustakin. :D 





Hauskaa viikkoo kaikille,

terkuin Emilia :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti