perjantai 4. tammikuuta 2013

Viimeinen lomaviikko.

Starttasin auton nokan 1.1. kohti Kolapuuntietä, eli mun kummipojan ja rakkaiden serkkujen luokse. Ajoin ekaa kertaa tommosen pitkän matkan ilman ketään vanhempaa, matkaseurana mulla oli vaan pikkuveli. Pysähdyttiin menomatkalla Tiiriön ABC:llä syömässä koska oli kamala nälkä! Perille selvittiin, kiitos mun puhelimen navigaattorin. Luvassa oli kaikkee kivaa lastenhoidosta koulukirjojen lukemiseen. 



Ensimmäisenä kokonaisena päivänä meidän piti mennä luisteleen mutta se jää oli ihan veden peitossa niin ei sitten voitukaan. :( Mentiin sit vaan pulkkaileen ja koulun pihaan leikkimään. Illalla tehtiin omassa pihassa kaks lumiukkoa. Lisäks me syötiin tottakai, ja katteltiin telkkaa ja pelattiin vähän pleikkaa. Illalla kun pikkupojat oli nukahtanu katteltiin telkusta Napapiirin sankarit ja sit mentiin nukkumaan.






Stailattiin vähän meidän tekemää lumiukkoo....




Seuraavana päivänä me mentiin HopLoppiin. Otin mukaan myös mun koulukirjat koska mähän en siellä kauaa jaksa poikien perässä mennä, niin istuin alas ja luin terveystietoa ja venäjää. Siellä me viihdyttiinkin vajaa neljä tuntia. Syötiin siellä jätskit ja sit me lähdettiin kotiin. Syötiin ja sit vaan oltiin. Olin ihan puhki koko reissun jälkeen. Pikkupojat meni kylpyyn ja sit mun lastenvahti keikka olikin ohi. Illalla vielä katteltiin telkkaa ja tehtiin taas ruokaa?! :D 










Tänään lähettiin päivällä käymään Myyrmannissa koko porukalla. Eka pojat söi jätskit ja sit ne lähti takas kotiin ja me jäätiin Samulin kanssa kierteleen vielä hetkeks ja sit lähdettiin kotiin.

Treenihousut / Stadium

 Kengät / Skopunkten

Kengistä löyty pieni kiva korko.

Treenitopit / Cubus

 Nyt mä lähden vielä kaverin kanssa illaksi salille ja huomenna auto taas starttaa mutta päämääränä on eripaikka kun viimeks, siitä kuulette lisää viimeistää sunnuntaina. 

Hauskaa viikonloppua kaikille! 

- Emilia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti